Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 20, 2011

KARNIVAL KHIDMAT MASYARAKAT PAS TITIWANGSA

Beramah mesra dengan penduduk-penduduk setempat.

Pada 18/12/11 Ahad bermula jam 8.30 pagi telah berlangsung Karnvial Khidmat Masyarakat PAS Titiwangsa anjuran bersama PAS Titiwangsa dan Pusat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Titiwangsa bertempat di Perumahan Awam Desa Rejang.

Penduduk-penduduk diberi penerangan mengenai program-program PAS khususnya dan Pakatan Rakyat amnya. Mereka juga dibantu untuk menyelesaikan sebarang masalah setempat.

Mereka juga dibantu mengisi borang bantuan untuk warga emas. Sambutan adalah amat menggalakkan terutama dari kaum bukan Islam. Mereka tidak segan meminta dan menerima risalah-risalah dan bahan kempen PAS dan Pakatan Rakyat. Bagi rakyat Selangor yang duduk di situ mereka dibantu untuk memohon program-program kebajikan yang dianjurkan oleh kerajaan Selangor.



Tak cukup tangan para petugas untuk menyantuni dan membantu pengunjung karnival.

Mereka terpaksa beratur untuk mendapat khidmat kerana sambutan yang begitu baik yang tidak dapat dijangka oleh penganjur. Tetapi mereka dengan penuh disiplin sanggup bersabar menanti giliran.


Para petugas muslimat PAS Titiwangsa dan Dewan Muslimat PAS Wilayah Persekutuan tekun melayan para pengunjung.

para petugas menziarahi rumah ke rumah pada kompleks perumahan sehingga ke tingkat 19 pada semua blok-blok kawasan perumahan awam itu.

No comments: