Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 13, 2011

CERAMAH UMUM DI PANTAI MERDEKA, SUNGAI PETANI SERTA LAWATAN KE PARLIMEN BALING, KEDAH.

Pada hari Ahad 4/12/2011 mengendalikan kuliah dhuha bersama Muslimat PAS Sungai Petani. Di sebelah malam berceramah di program Ceramah Perdana di Kampong Telok Nipah, DUN Pantai Merdeka bersama-sama ADUN Pantai Merdeka YB Cikgu Abdullah Mat Jusoh dan Ahli Parlimen Jerai, YB Ustaz Firdaus Jaafar.
Muslimat PAS Baling datang dari segenap ceruk kawasan siap siaga untuk turun ke medan dengan penuh iltizam mempertahankan Parlimen Baling dan menawan kembali DUN Bayu.

Pada pagi keesokannya menghadiri program Ijtima' Petugas-Petugas Pilihanraya dan HalWa Muslimat PAS Kawasan Baling memberi taujihad dan motivasi bersama-sama ADUN Kuala Ketil, YB Cikgu Mat Zuki dan Ketua Dewan Muslimat Kawasan. Kemudian menghadiri beberapa program perjumpaan muslimat fokus kepada sekitar kawasan DUN Kuala Ketil.

Semangat yang ditunjukkan oleh Muslimat Baling sangatlah menggalakan hampir keseluruhan jentera mereka dari ketiga-tiga DUN turun termasuk juga mereka yang jauh di DUN Kupang dan DUN Bayu.

Pada sebelah petang bertandang pula ke DUN Bandar Baharu, Parlimen Kulim Bandar Baharu cuma tidak berkesempatan berjumpa dengan ADUN Bandar Baharu, YB Ustaz Yaakub Husin.

Pada sebelah malam pula berkejar ke Masjid Batu, DUN Permatang Pasir Parlimen Permatang Pauh, Pulau Pinang menjalani kuliah maghrib dan menunaikan janji kepada AJK Masjid yang telah lama menjemput tetapi tiada kelapangan. Sambutan dari masyarakat sekitar sangat baik, hampir penuh sesak kawasan masjid.

No comments: