Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, June 11, 2009

sms yang diterima- renungan untuk semua

SALAM..

Tahniah saya ucapkan kepada Ustzah Nuridah kerana terpilih sekali lagi untuk menerajui Ketua DMPP..Dengan ini saya ingin mengambil kesempatan supaya DMPP:

1) Menjadikan semua muslimatnya bekerja dengan lebih gigih lagi sebagai seorang doktor (pendakwah) untuk mengubati penyakit hati dan roh yang menimpa umat Islam hari ini.

2) Menjalankan tanggungjawab menyebarkan dakwah bukan sahaja sesama Islam tetapi terhadap orang bukan Islam supaya keamanan dapat dikecapi bersama.

3) Di samping itu juga, saya ingin menyeru supaya muslimat jangan mudah gentar dan putus asa untuk menyebarkan ajaran Islam.

4) Muslimat dapat berfungsi seperti air yang turun dari bukit..boleh mengalir dari mana-mana arah sehingga mampu meruntuh segala halangan..

Inilah butiran sms dari kawan kepada Abang Cik (Abd Rahman)-iaitu anak kak nuri..kawannya seorang tukang kebun di sekolah (Kelantan)..Mungkin inilah hasil tarbiyyah bumi Kelantan..terima kasih kepada beliau..

1 comment:

Madah Kasih said...

ustazah ni pun perlukan doktor utk penyakit hati dia, bersedialah hai pemimpin yang mengutamakan kepentingan pribadi lebih dari kepentingan jemaah jawablah depan Allah..