Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, May 22, 2009

Takziah Buat Keluarga Allahyarham YB Hj Ismail Yaakob

DMPP melahirkan rasa sedih terhadap kepulangan ke rahmatullah ADUN Manek Urai, Kelantan, Allahyarham YB Hj Ismail Yaakob pada awal pagi tadi.


Allahyarham telah melaksanakan amanah kepimpinan sebagai ADUN Manek Urai dengan penuh dedikasi tanpa menghiraukan penat lelah. Allahyarham telah mencurahkan bakti kepada rakyat tanpa mengira kaum, agama, bangsa dan fahaman politik. Allahyarham amat disayangi, disegani, dan disenangi oleh rakyat di semua peringkat di Dun Manek Urai. Ini terbukti apabila beliau telah mewakili rakyat di Dun beliau selama 5 penggal.


Allahyarham yang lebih dikenali sebagai Paksu Wel antara Adun yang paling lama di Kelantan dan beliau tidak pernah ditewaskan oleh lawan beliau dalam mana-mana Pilihanraya.


Dewan Muslimat Pas Pusat menyeru semua peringkat kepimpinan, para pendokong dan aktivis dakwah, serta semua peringkat komponen Pakatan Rakyat mencontohi sikap, peribadi dan komitmen Allahyarharham selaku ADUN yang sentiasa mengutamakan kebajikan rakyat. Pihak DMPP yakin dan percaya seluruh saf kepimpinan pakatan rakyat sentiasa mengutamakan agenda kebajikan rakyat sebagai teras perjuangan.


Kepada seluruh anggota keluarga Allahyarham kami ingin merakamkan ucapan takziah. Semoga diberi kesabaran dan dirahmati Allah S.W.T dalam menempuh ujianNYA ini. Mudah-mudahan mereka juga akan meneruskan perjuangan mulia Allahyarham tersebut.

No comments: